Darmowa dostawa od 399,00 zł

Regulamin programu lojalnościowego na Domitech.pl

§ 1.

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania programu lojalnościowego Domitech.pl, zwanego dalej „Program” którego organizatorem jest DOMITECH P. Janiszewski T. Wąż Sp. k. z siedzibą na ul. Bydgoskich Przemysłowców 6A, Bydgoszcz 85-862, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000524635, NIP: PL5542926469, REGON: 341627077, dalej zwany „Organizator”.

2. Program organizowany jest na terenie Polski w sklepie internetowym prowadzonym na stronie www.domitech.pl.

3. Program zostaje wprowadzony na czas nieokreślony poczynając od 21.03.2023r.

4. Udział w Programie jest dobrowolny dla wszystkich osób fizycznych, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych. Uczestnik programu, dalej zwany „Uczestnikiem”, który chce wziąć udział w Programie powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem gdyż przystąpienie do Programu jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie Programu Lojalnościowego Domitech.pl, dalej zwanym „Regulaminem” i do zakończenia Programu w dowolnym czasie, za uprzednim podaniem informacji do wiadomości Uczestników.

6. Zabronione jest publikowanie (np. w sekcji Opinie) przez Uczestników treści sprzecznych z obowiązującymi przepisami prawa lub dobrymi obyczajami, w szczególności obejmuje to oczernianie, znieważanie, nienawiść i inne działania naruszające dobra osobiste lub interes Sklepu Internetowego Domitech. W razie ujawnienia takich treści Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia ich.

7. Zabrania się podejmowania działań utrudniających lub zakłócających funkcjonowanie Strony Internetowej Domitech oraz korzystania z niej w sposób uciążliwy dla Organizatora lub innych Uczestników.

8. Poniższe określenia użyte w Regulaminie pisane wielką literą, (wyjątek: jeśli z kontekstu nie wynika inaczej) otrzymują następujące znaczenie:

  • FORMULARZ REJESTRACJI - formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
  • KONTO - Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
  • PROGRAM - Program Lojalnościowy organizowany przez Domitech adresowany do Klientów Domitech, którzy z tytułu uczestnictwa w Programie będą uprawnieni do Korzyści na podstawie Regulaminu.
  • PUNKTY LOJALNOŚCIOWE - są to punkty przyznawane w programie lojalnościowym Domitech, które Klient może wymienić na Nagrody w postaci produktów i są przyznawane za wykonanie określonych działań w niniejszym regulaminie. Punkty nie mogą zostać wymienione na gotówkę albo przekazane innemu Klientowi. W przypadku dokonania zwrotu towarów objętych programem lojalnościowym, punkty zostaną odjęte z Konta Klienta. Jeżeli liczba tych punktów jest wyższa od aktualnego stanu na koncie lojalnościowym, pojawić się mogą wartości ujemne.
  • KORZYŚCI - Punkty lojalnościowe oraz inne świadczenia przyznawane Uczestnikowi z tytułu udziału w Programie na warunkach określonych w Regulaminie.
  • NAGRODY - Produkty (wyznaczone przez Organizatora), które Uczestnik może otrzymać w zamian za określoną ilość Punktów Lojalnościowych.
  • UCZESTNIK - osoba fizyczna / jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży z Organizatorem i która posiada Konto w Sklepie Internetowym Domitech.
  • ORGANIZATOR - jest DOMITECH P. Janiszewski T. Wąż Sp. k. z siedzibą na ul. Bydgoskich Przemysłowców 6A, Bydgoszcz 85-862, która prowadzi Program Lojalnościowy na terenie Polski.
  • REGULAMIN - niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego w Sklepie Domitech.pl.
  • SKLEP INTERNETOWY - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.domitech.pl.
  • PRODUKT - dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Organizatorem a Uczestnikiem.
  • NEWSLETTER - Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym na automatyczne otrzymywanie od Organizatora cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
  • OCENA - w sekcji Opinie - ocena w Sklepie Internetowym Domitech.pl jest wystawiana w formie gwiazdek (które oznaczają recenzję Produktu przez Uczestnika w skali ogólnej od 1 do 5) na karcie Produktu i odnosi się bezpośrednio do danego Produktu.
  • KOMENTARZ - w sekcji Opinie - subiektywne wypowiedzi tekstowe dodane pod Produktem przez Kupującego dla Sklepu Internetowego Domitech.
  • ZDJĘCIE – w sekcji Opinie - to pliki w formie graficznej (jpg.), które Klient może załączyć pod Komentarzem / Opinią Produktu, odnoszące się bezpośrednio do danego Produktu.

§ 2.

Zasady przystąpienia do Programu

1. Klient, który chce przystąpić do Programu powinien posiadać konto Klienta założone w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem www.domitech.pl, które może założyć na stronie Formularza Rejestracji: https://domitech.pl/client-new.php?register.

2. Punkty lojalnościowe przyznawane są Klientom, którzy posiadają Konto, za Zakupy, Oceny, Komentarze, Zdjęcia i zapis do Newslettera w Sklepie Internetowym www.domitech.pl, od momentu uruchomienia Programu Lojalnościowego w dniu 21.03.2023.

  • Każda dodana ocena pod produktem zakupionym w naszym sklepie internetowym to 1 punkt w Programie.
  • Każdy dodany komentarz pod produktem zakupionym w naszym sklepie internetowym to 2 punkty w Programie.
  • Każde dodane zdjęcie pod produktem zakupionym w naszym sklepie internetowym to 2 punkty w Programie.
  • Każde wydane 200 zł na zakupy w naszym sklepie internetowym to 1 punkt w Programie.
  • Zapis do Newslettera (jednorazowo) to 10 punktów w Programie.

3. Ilość zebranych dotychczas punktów Uczestnik może sprawdzić logując się na swoje konto Klienta i następnie przechodząc do sekcji ‘Twoje Konto’ > ‘Program Lojalnościowy’.

4. Domitech zastrzega sobie prawo do sprawdzenia i weryfikacji punktów, które Klienta ma na swoim koncie.

5. Punkty lojalnościowe będą przyznawane automatycznie, po upływie 14 dni od momentu gdy zamówienie Klienta zostanie opłacone. Proszę mieć na uwadze, że w przypadku zamówień zrealizowanych za pobraniem, punkty lojalnościowe nie zostana przyznane, jednak Klient może wysłać prośbę o ręczne przyznanie punktów za to zamówienie.

6. Odnośnie samej wymiany punktów na Nagrody, jeśli Klient będzie posiadał na swoim koncie odpowiednią ilość punktów będzie mógł je wymienić na wybrany Produkt z listy na stronie Programu Lojalnościowego.

7. Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i bezpłatne.

8. Klient może utworzyć Konto Domitech w następujący sposób:

1) Po wypełnieniu Formularza Rejestracyjnego dostępnego na Stronie Internetowej www.domitech.pl. Możesz go znaleźć w zakładce ‘Twoje konto’ / ‘Zaloguj się’ lub wchodząc bezpośrednio na stronę: https://domitech.pl/client-new.php?register.

2) Po logowaniu za pomocą Facebook / Google / LinkedIn dostępnych na Stronie Internetowej www.domitech.pl w zakładce ‘Twoje konto’ / ‘Zaloguj się’.

9. W Formularzu Rejestracyjnym Klient dobrowolnie podaje swoje dane osobowe niezbędne do prawidłowego utworzenia Konta oraz uczestnictwa w Programie.

10. Uczestnik zobowiązany jest zawiadomić Domitech o każdej zmianie swoich danych osobowych podanych w Formularzu Rejestracyjnym, aktualizując dane w następujący sposób:

1) logując się do swojego Konta: ‘Twoje konto’ > ‘Edycja danych’,

2) zgłaszając zmianę na adres poczty elektronicznej: sklep@domitech.pl,

3) zgłaszając zmianę poprzez kontakt telefoniczny na numer telefonu 52 569 98 85,

4) wysłanie zawiadomienia pocztą na adres Organizatora: Domitech ul. Bydgoskich Przemysłowców 6A, 85-862 Bydgoszcz.

11. Domitech nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak działania Programu spowodowany niezaktualizowaniem danych przez Uczestnika.

12. Uczestnik gwarantuje prawdziwość wszystkich informacji podanych na swoim Koncie i jest jedyną osobą ponoszącą odpowiedzialność za błędne, niedokładne lub nieaktualne informacje.

13. W przypadku nieprzestrzegania Regulaminu przez Uczestnika, Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia Programu, anulowania wszelkich Korzyści / Punktów należnych Uczestnikowi, jak również do dezaktywacji Konta.

14. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju szkody na skutek siły wyższej, które mogłyby uniemożliwić realizację Programu (np. awaria serwerów, problemy z połączeniem itp.).

§ 3.

Korzyści wynikające z uczestnictwa w Programie

1. Użytkownik, który chce w pełni korzystać z korzyści Programu Lojalnościowego powinien na swoim koncie Klienta założonym w sklepie internetowym www.domitech.pl wyrazić wszelkie zgody marketingowe na otrzymywanie komunikacji marketingowej drogą mailową i poprzez wiadomości SMS. Ustawienia swojego konta Użytkownik może sprawdzić i zmienić logując się na swoje konto Klienta a następnie przechodząc do sekcji ‘Dane Osobowe’ > ‘Edycja danych’.

2. Każdy Uczestnik Programu, który założył Konto ma prawo do następujących Korzyści wynikających z przystąpienia do Programu:

1) Otrzymywanie Punktów Lojalnościowych za zakup Produktów, dodawania opinii i zapisu do Newslettera,

2) Przechowywanie dowodów zakupowych na stronie internetowej www.domitech.pl, w zakładce ‘Twoje konto’ > ‘Zamówienia i dostępne środki’.

3) Otrzymywanie informacji o ofertach promocyjnych i wydarzeniach organizowanych przez sklep Domitech, przy założeniu, że Uczestnik wyraził na to zgodę.

4) Wymienianie wymaganej liczby Punktów Lojalnościowych, zgromadzonych przez Uczestnika, na Nagrody (znajdujące się na liście nagród na stronie Programu).

§ 4.

Odstąpienie od Programu lub zamknięcie Konta Uczestnika

1. Zamknięcie Konta Domitech Uczestnika może nastąpić w następujących sytuacjach:

1) Naruszenie przez Uczestnika warunków niniejszego Regulaminu;

2) rezygnacji Uczestnika z udziału w Programie;

3) zakończenie Programu.

2. Naruszenie przez Uczestnika warunków niniejszego Regulaminu, w szczególności przez nieprawidłowe korzystanie z Programu Lojalnościowego Domitech, może spowodować wykluczenie Uczestnika z Programu, co jest równoznaczne z utratą przez Uczestnika prawa do Korzyści przewidzianych w Programie. Przykładowe naruszenia:

1) Ciągłe / natrętne dokonywanie zwrotów zakupionych wcześniej Produktów w celu otrzymania Punktów na Korzyść Uczestnika,

2) Podanie nieprawdziwych danych lub podanie się za inną osobę,

3) Korzystanie przez Użytkownika ze złośliwych oprogramowani, bądź skryptów, w celu otrzymania Korzyści.

3. Uczestnik Programu może w każdym czasie, bez podawania przyczyny, zrezygnować z uczestnictwa w Programie, wysyłając do Biura Obsługi Klienta Domitech oświadczenie o rezygnacji (1) na adres siedziby Organizatora lub (2) na adres poczty elektronicznej: sklep@domitech.pl.

4. Rezygnacja z Programu skutkuje usunięciem Konta Uczestnika z systemu Programu Domitech oraz anulowaniem wszelkich zgromadzonych punktów lojalnościowych i nie otrzymaniem za zgromadzone punkty Nagród.

§ 5.

Aktualizacja Programu lub jego zakończenie

1. Program obowiązuje przez czas nieokreślony. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian bądź do zakończenia Programu, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych trudności technicznych.

2. Uczestnik zostanie poinformowany o zmianach bądź zakończeniu Programu, na adres mailowy podany wcześniej w Formularzu Rejestracyjnym.

§ 6.

Reklamacje i Zwroty

1. Reklamacje lub informacje o nieprawidłowościach dotyczących Programu Lojalnościowego mogą być zgłaszane: (1) pisemnie na adres siedziby Organizatora, lub (2) drogą elektroniczną na adres mailowy: sklep@domitech.pl.

2. Reklamacja lub informacja o błędach powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika oraz adres mailowy, na którym jest zarejestrowane Konto Uczestnika, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyn zgłoszenia.

3. Organizator powiadomi o rozpatrzeniu reklamacji lub informacji o nieprawidłowości listem poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji bądź wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej, w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia (Organizator rozpatrywać będzie reklamacje na podstawie niniejszego Regulaminu).

4. W przypadku dokonania zwrotu towarów objętych Programem lojalnościowym, Punkty zostaną odjęte z Konta Klienta. Jeżeli liczba tych punktów jest wyższa od aktualnego stanu na koncie lojalnościowym, pojawić się mogą wartości ujemne.

§ 7.

Ochrona danych osobowych i cookies

1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o tym, w jakim celu oraz w jaki sposób będą przetwarzane dane osobowe Uczestnika jest DOMITECH P. Janiszewski T. Wąż Sp. k. z siedzibą na ul. Bydgoskich Przemysłowców 6A, Bydgoszcz 85-862, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000524635, NIP: PL5542926469, REGON: 341627077.

2. Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Uczestników znajdują się na stronie Domitech w zakładce ‘Polityka prywatności i cookies’.

§ 8.

Postanowienia końcowe

1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za awarie systemu i problemy techniczne wynikające z użytkowanego przez Uczestnika Programu sprzętu, oprogramowania i łącza internetowego. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne straty ani szkody wynikające z zawieszenia, zmian i ewentualnego zakończenia Programu Lojalnościowego.

2. Rozpowszechniania złośliwego oprogramowania tj. wszelkich aplikacji, skryptów itp. mających szkodliwe, przestępcze lub złośliwe działanie w stosunku do innych użytkowników lub Strony Domitech, jest zakazane.

3. Regulamin podlega przepisom polskiego prawa. Jakiekolwiek spory i roszczenia wynikające z niniejszego regulaminu bądź z nim powiązane będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.

4. W sprawach nieujętych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Kodeksu cywilnego i innych odnośnych aktów prawnych.

5. W przypadku jakichkolwiek pytań odnośnie Programu Lojalnościowego należy skontaktować się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta na adres mailowy: sklep@domitech.pl lub poprzez Infolinię: 52 569 98 85.

6. Wszelkie spory wynikające z uczestnictwa w Programie rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku niemożności dojścia do porozumienia, spory będą podlegać rozstrzygnięciu przez sąd.

7. W związku z tym, że program jest nową funkcjonalnością na stronie Domitech.pl, mogą pojawić się nieprzewidziane błędy techniczne. W przypadku, gdy Zamówienie zostało zrealizowane, ale Klient nie otrzymał za nie punktów (np. z powodów błędów technicznych) lub zapisał się do newslettera i punkty się nie dodały, prosimy o zgłoszenie się z prośbą o ręczne dodanie punktów na maila: marketing@domitech.pl.

 

Data publikacji: 21.03.2023

pixel